2010年5月21日 星期五

俠家故事 簡單介紹

簡單介紹一下本門俠家之故事:

廣東十虎之一: 王隱林, 把西藏武術原名:獅子吼, 意為: 上天下地, 中間唯我獨專,傳到廣東, 王隱林有感獅子吼之名太霸道, 後改: 俠家 ,旨在行俠杖義, 亦志在反清。 王隱林收徒有王漢榮、王敬初、王林開, 李英泉。

李英泉年青時曾多次跟王隱林打入旗下街(即清朝人住的地方),由於李英泉對王師照顧有嘉, 同時亦跟王隱林出生入死打旗下人, 因此盡得王隱林俠家之金功夫。

時間轉到日本侵華及後內戰, 李英泉幼子李傑師父舉家逃難到港, 本來李英泉傳藝兒子, 不鼓勵向外傳藝, 因為俠家拳技出名兇殘,傳人於德無益, 二是教拳本不易維生。 不過, 李傑師父看不過當時香港強者欺弱者的情況, 希望教弱者自強, 故擇徒而教.

俠家功夫分"外八門"及"內八門", 亦有兵器, 強調實戰搏擊

5 則留言:

  1. 俠客兄,呢度個電子郵箱話唔用得喎,有冇其它辦法呀?你有冇用開msn呢?有的話可以add我,我在華山留有msn,只要在我華山個網名下個人仔icon點擊就可以聯絡得上喇,唔該。鶴字

    回覆刪除
  2. hop.gar.kf@gmail.com

    no problem, 用佢聯絡呢

    回覆刪除
  3. 有意想學,點先可以聯絡你?

    回覆刪除
  4. 俠客兄,我有意學俠家功夫
    我巳經send左email比你la
    請回覆我呀

    回覆刪除